Як технології відкривають майбутнє пожежогасіння та громадської безпеки

05.01.2021

Коли ви замислюєтесь над тим, як технології забезпечують віддалену роботу уряду, що вам спадає на думку? Інтернет-засідання міської ради чи вдосконалені портали для поновлення водійських прав або сплати податків? А як щодо пожежогасіння?

  • Автор Крейг Коул , 14 жовтня 2020


Хоча більшість аварійно-рятувальних служб не можуть працювати повністю віддалено через характер своєї роботи, вони можуть отримати ті самі переваги уніфікованих інструментів співпраці, щоб швидко зв'язати підрозділи та безперешкодно спілкуватися з іншими особами, які  реагують на НС.  Впровадження цієї технології не лише уповільнює розповсюдження COVID-19 і зменшує кількість часу, необхідного для проведення нарад між командами, підрозділами та відділами, воно також забезпечує ситуативну обізнаність в режимі реального часу для інтелектуального та ефективного управління пожежею - все завдяки  безпечній платформі.

Ми всі покладались на технологію для проведення різних форм віддаленої роботи. У міру того, як більше пожежних підрозділів з'являється в Інтернеті, керівництво міст, округів та штатів можуть підтримувати служби громадської безпеки та надзвичайних ситуацій, допомагаючи особам, які реагують на надзвичайні ситуації, приймати нові рішення щодо співпраці.

Відеозустрічі Швидкий доступ до інформації

Пожежна служба Хендерсона, розташована за межами Лас-Вегасу, застосувала інструменти співпраці для підтримки своїх щоденних комунікацій та заходів реагування. Департамент зміг заощадити час та гроші та забезпечити більш ефективне інформування та навчання своїх команд, використовуючи нові комунікаційні технології. Замість того, щоб планувати поїздки на кожну зі своїх 11 частин для зустрічей із працівниками, заступник начальника пожежної служби Скотт Вівер на початку кожного місяця розпочав проведення тренінгів та зустрічей на всіх рівнях за допомогою відеоконференції, щоб ознайомити команди з останніми подіями. Раніше йому потрібно було до двох місяців, щоб зустрітися з кожною частиною.

Департамент також розпочав співпрацю з  поліцією та партнерами з питань охорони навколишнього середовища на платформі, щоб команди могли негайно проводити розслідування після реагування на інцидент. Раніше їм усім потрібно було запланувати час для особистої зустрічі після інциденту, тому підключення до відеодзвінка дозволяє кожній команді швидше війти в роботу та допомагає зменшити потенційний вплив COVID. Співробітники можуть налаштувати захищені окремі простори командних чатів, щоб усі могли залишатися на зв'язку з різних питань, ділитися матеріалами та мати постійний журнал своїх бесід, щоб допомогти покращити зв'язки та співпрацю між командами та відділами.

Інноваційні нові способи поліпшення реагування та безпеки на аварії

Пожежні та інші групи реагування на надзвичайні ситуації почали поєднувати інструменти для співпраці з безпілотниками, щоб в режимі реального часу передавати відео про інциденти, на які вони реагують. Відео може бути надіслане на мобільні пристрої команди або інші ноутбуки, з платформою, яка допомагає першим реагуючим, підійти до ситуації з найсвіжішою інформацією, щоб допомогти захистити себе, колег та громади, які вони обслуговують. Цей прийом можна використовувати в різних сценаріях, включаючи боротьбу з пожежами або моніторинг міських подій. Після події відео можна зберегти, щоб команди могли проаналізувати інцидент та їх реакцію, щоб покращити свою підготовку та протоколи, щоб реагувачі могли продовжувати вдосконалювати свою діяльність.

Ще однією потенційною перевагою використання цих технологій для реагування на пандемію є відстеження контактів та інформування працівників про найновішу інформацію про безпеку та заходи безпеки від Центрів контролю та профілактики захворювань та інших державних організацій. Якщо у  працівник має позитивні результати тесту на COVID-19, тоді можна встановити окремий простір для команд, щоб інформувати керівників про те, з ким вони контактували, результати тестів та їх відновлення, щоб відділ міг планувати, як перерозподілити ресурси та повідомляти тих, хто потенційно схильний до запобігання подальшому поширенню вірусу.

У той час, як урядові установи шукають нових рішень для підтримки своїх служб громадської безпеки та аварійних служб , прийняття інструментів відеоконференцій може допомогти командам підтримувати кращий зв'язок та впроваджувати нові способи реагування на інциденти та підтримки своїх громад. Ці інструменти можуть допомогти працівникам зв'язуватися в режимі реального часу на відстані та отримувати інформацію, необхідну для досягнення успіху вчасно, щоб вони могли набагато швидше повернутися до служби, щоб допомогти захистити всіх.

Джерело

Booking.com
#Anti_Fire_Tech
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати