Від доповненої реальності до носимих пристроїв та візуалізації даних

31.12.2022

Підтримай МАКСА та РВП "Паляниця" 3-го окремого батальйону Українська Добровольча Армія.

Рахунок ПРИВАТ - 4731 2196 1728 5006

Технологічний саміт IAFC прогнозує майбутні технології пожежної служби

Шість висновків конференції, які висвітлюють технології  прогрес, яких ймовірно, побачимо  у 2023 році та майбутньому:

1. МАШИНИ НЕ ЗАМІНЯТЬ ЛЮДИНУ В РОБОТІ

Такі технології, як штучний інтелект, машинне навчання та машинне міркування, призначені не для того, щоб замінити людей, а скоріше допомогти людині, щоб швидше приймати кращі рішення.

Штучний інтелект вже обробляє дані та допомагає людям приймати рішення під керівництвом інтелекту на основі таких факторів, як оцінка ризику (наприклад, які будівлі потребують перевірки в першу чергу). Зібрані дані та плани, складені в середовищі до катастрофи, допоможуть сприяти прийняттю рішень під керівництвом інформації під час кризи.

Дані, зібрані з кількох розрізнених джерел (наприклад, планів будівництва), гарантують, що інформація, критично важлива для ситуаційної обізнаності (наприклад, точки входу та виходу, замки воріт, сховища hazmat та місця розташування гідрантів), миттєво доступна на будь-якому пристрої, коли це необхідно.

2. РІШЕННЯ ПОВИННІ ПРИЙМАТИСЬ НА ПІДСТАВІ ІНФОРМАЦІЇЇ ПРО ДАНІ

«Жоден аспект пожежної служби не може стати кращим БЕЗ правильного застосування даних», - сказав Джон Оутс з Міжнародного інституту даних громадської безпеки. - Дані не обов'язково надходять від пожежної служби ».

Якщо мати дані добре, то чи не краще мати більше даних? У цьому пов'язаному світі легко потонути в морі інформації, велика частина якої не має відношення до поставленого завдання. Дані потребують контексту, щоб бути актуальними. Дуже важливо мати можливість подолати безлад, щоб отримати необхідні дані, коли вам це потрібно, і пов'язати відповідні набори даних один з одним, щоб отримати корисне уявлення про ситуацію.

Але підключення цих даних є найбільшою проблемою.

Лідери в галузі пожежних технологій шукають способи зв'язати набори даних за допомогою сучасних технологічних засобів, таких як інтерфейси прикладного програмування (API), які дозволяють двом програмним додаткам спілкуватися один з одним і обмінюватися даними.

«Зв'язування публічних і приватних наборів даних,  і використання штучного інтелекту,  і машинного навчання для розпізнавання закономірностей,  і розуміння незчисленних точок даних, які збираються щодня, повинні бути головною метою», - сказав Оутс.

3. ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ПОЖЕЖНИХ Є КЛЮЧОВИМ РУШІЄМ ІННОВАЦІЙ

Нововведення в пожежній службі часто народжуються з трагедії. Людські втрати через збої в підзвітності стимулювали розвиток таких технологій, як системи управління особистою відповідальністю (PAMS), які дозволяють здійснювати дистанційний та спрямований зворотний зв'язок розташування пожежних уздовж осей x, y та z, щоб командири інцидентів могли враховувати місцезнаходження та стан безпеки всіх пожежних на місці події.

Інші технології, такі як розумні козирки доповненої реальності , прикріплені до шолома пожежного або окуляри, що носяться під щитком обличчя, нашаровують комп'ютерну інформацію на необроблені та теплові зображення, щоб покращити зір пожежників, дозволяючи їм бачити краї та вентиляційні точки та переміщатися по середовищах низької видимості, таких як заповнена димом кімната.

Wearables - це ще одна область, яка демонструє мету та потенціал. Хоча особисті носимі пристрої, такі як біометричні трекери, в даний час не є вогнестійкими, їх можна носити під час реабілітації, щоб виміряти частоту серцевих скорочень та інші життєво важливі фактори, а також попередити пожежників та командний склад про потенційні проблеми зі здоров'ям.

4. ВІЗУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ НАБУВАЄ ВСЕ БІЛЬШОГО ЗНАЧЕННЯ

Картографічне програмне забезпечення географічних інформаційних систем (ГІС), обкладене наборами даних, зібраними з державних і приватних джерел, забезпечує безпрецедентну здатність перетворювати точки даних у візуальну, дієву інформацію.

Безліч точок даних можуть бути підключені для підвищення ситуаційної обізнаності пожежних команд і командного складу і допомогти захистити громадськість. Похвилинні вимірювання погоди та історичні записи, накладені на топографічні карти, можуть передбачати поведінку під час пожежі, інформуючи про те, де повинні бути розгорнуті пожежні команди або рекомендовані оповіщення громадськості чи евакуації.

5. ЗАГАЛЬНА ОПЕРАЦІЙНА ПЛАТФОРМА МАЄ ВИРІШАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ВЗАЄМОДОПОМОГИ

Незалежно від того, чи є вони рукотворними чи природними, більшість великих подій, таких як пожежі в дикій місцевості, урагани та повені, вимагають взаємодопомоги від кількох агентств, які часто працюють з різними технологіями на різних платформах. Загальна операційна платформа - це вдосконалена цифрова карта, яка включає шари інформації, які малюють загальну операційну картину (COP) надзвичайного інциденту. COP, зібраний на основі спільних, оновлених даних, має вирішальне значення для забезпечення ситуаційної обізнаності в режимі реального часу на всіх рівнях управління інцидентами та в різних юрисдикціях.

Управління з надзвичайних ситуацій Каліфорнії було в авангарді розробки програми для надання розвідувальних даних і аналізу в режимі реального часу про виникаючі інциденти стихійних лих в Каліфорнії. Система включає в себе ситуаційну обізнаність та інструмент співпраці (SCOUT) для полегшення співпраці між партнерськими агенціями, включаючи місцеві та регіональні агентства з реагування на надзвичайні ситуації та національних партнерів, таких як Лісова служба США.

SCOUT - це картографічний інструмент, який забезпечує повну візуальну картину операційного середовища під час надзвичайного інциденту. Шари карти включають погодні умови та прогнози, прямі трансляції пожежних камер, розташованих по всьому штату, прямі трансляції відеоматеріалів з дронів та літаків, а також огляд усіх основних інцидентів у штаті (включаючи розливи хазмату).

Intterra's Інтерфейс COP управляє обміном інформацією між агентствами. Спільна карта візуалізує дані САПР, показуючи кожне місце та стан виклику, а також витягує канали AVL з апаратів, дозволяючи командирам інцидентів бачити місця розташування вантажівок, двигунів та екіпажів та приймати обґрунтовані рішення про те, які ресурси куди розгортати.


Відновлюємо ДРОНИ для наших захисників.

Маємо потребу в сприянні. Щоб допомогти заходь сюди


6. ПОРА ПЕРЕВЕРТАТИ СЦЕНАРІЙ

Тепловізійне відео, потокове з літака, може ідентифікувати гарячі точки пожежі, доповнена реальність може провести пожежного через будівлю, наповнену димом, а обладнання, таке як дрони, може брати на себе занадто нудні, німі або небезпечні для людини завдання, звільняючи їх безпечно робити те, що вони роблять найкраще.

Доступні технології, які роблять пожежну службу більш безпечною, ефективною та ефективною, але існують бар'єри для прийняття, такі як гроші, невизначеність, прихильність до статус-кво і, звичайно, опір змінам.

Пожежна служба, як правило, використовує водоспадний підхід до впровадження нових технологій. Він починається зі збору вимог, оцінки варіантів, планування, будівництва або покупки, а потім прийняття технології одним широким махом по всьому відділу.

На заключній сесії саміту начальник пожежної охорони Ден Мунсі з округу Сан-Бернардіно, штат Каліфорнія, припустив, що пожежна служба буде добре обслуговуватися, щоб прийняти більш гнучкий підхід до впровадження технологій. Відділ може почати з дрібномасштабного використання, наприклад, безкоштовного пробного програмного забезпечення або роботи з виробниками для бета-тестування продуктів у розробці. Використовуйте його, вчіться на ньому, експериментуйте з ним, додавайте більше варіантів використання та розширюйте його до більшої кількості команд та користувачів.

ЗАБІГАЮЧИ НАПЕРЕД

Технологія не вирішить кожну проблему в пожежній службі, але вона може допомогти вирішити багато. Це може захистити пожежних, тримаючи їх краще поінформованими, з введенням даних з кількох джерел, оброблених штучним інтелектом та машинним навчанням, щоб створити найбільш контекстно релевантну інформацію.

Технології, розглянуті тут, ледь ТОРКАЮТЬСЯ поверхні тих варіантів, які використовуються або розробляються для пожежної служби, від додатків, які з'єднують спільноти до перших реагувальників, до роботів, які виконують небезпечну та брудну роботу, екзоскелетів, які забезпечують надлюдську силу, стабільний та швидкий супутниковий зв'язок та навчання віртуальній реальності на 360 градусів, яке максимально безпечно наближається до реальності. Через 10 або 20 років, здавалося б, футуристичні технології та найкращі практики сьогодення стануть звичними реаліями для департаментів, що зробить перших реагувальників та їхні громади безпечнішими та стійкішими у світі, що швидко змінюється.

Джерело

Booking.com
#Anti_Fire_Tech
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати