Успіх - притупляє, невдачі - вчать!

Сучасна пожежна служба не потребує більше правил та посібників. Швидше, професії потрібні керівники, орієнтовані на місію та цінності, на всіх рівнях організації, які бажають зазнати невдач.
Крістофер Т. Блюм - начальник батальйону та 19-річний ветеран пожежної частини Тусона (Арізона).
Чому тоді ми повинні приділяти увагу невдачі?
Легко і комфортно обговорювати успіх. Адже це бажаний стан чи результат. Частий і безперечний успіх може змусити вас розслабити м'язи; відчуття ж невдачі створює спритність у мисленні та спонукає до дії - дії або рішення з низьким рівнем ризику повинні співвідноситися з низькою вартістю невдач, з більшою можливістю виграти з отриманих уроків. До найважливіших з них належать підвищена наполегливість, пристрасть, гострота і рішучість. Кінцевою метою вивчення невдачі є розвиток впевненості у наборах навичок, які потім можуть бути застосовані у ситуаціях з високим ризиком.
Пожежна служба очікує та дає високу оцінку за успішні результати, і це правильно. Проте часто можливості, представлені невдачами, підмітаються під килим або закопуються в шари зарозумілості та его. Егоїстично, не обговорювати невдачі , змушуючи переживати той самий провал, втрачаючи дар та можливість вчитися, рости, адаптуватися та впевнено рухатися вперед.
Як пожежна служба може навчитися приймати та зростати від невдачі? У лексиконі ділового світу терміни «швидка невдача» та «інтелектуальна невдача», це спеціально розроблені або заплановані механізми. Ці дві практики вчать людей бачити невдачу як навмисний наслідок досвіду та процесу формування знань. Прийміть провал і не заперечуйте результатів; а скоріше шукайте корисності в цих уроках. Намір полягає в тому, щоб виховувати інстинктивну реакцію, яка протиставляє традиційну реакцію на невдачу: страх, сором, звинувачення та дисфункцію.
Це потрібно відпрацьовувати на тренувальному майданчику, пожежній станції чи в аварійному моделюванні та настільних вправах. Експериментуйте, подивіться, що працює, а що ні, і навчіться розробляти адаптивне рішення для невідповідних проблем. Сучасна пожежна служба не потребує більше правил та посібників. Швидше, професії потрібні керівники, орієнтовані на місію та цінності, на всіх рівнях організації, які не бояться зазнати невдач. Це вимагає від керівництва департаменту та організацій прийняти ідеологію намірів лідерів - надати нашим пожежникам та офіцерам можливість приймати рішення та підтримувати наміри , навіть якщо результат був невдалим. Більше, ніж бажання, нам потрібні люди, які будуть достатньо сміливими, щоб діяти, ризикувати, не боячись інтенсивної перевірки та насмішок. Пожар - це дієслово, дія, яка описує професію. Нам потрібні люди, щоб вживати заходів. Страх невдачі не повинен перешкоджати діям.
Як головний офіцер, я сподіваюся, що ті, кому я служу, вживають заходів, незалежно від звання. Те, що їм потрібно і слід очікувати, - це підтримка - не тоді, коли все йде за планом, а коли ми відчуваємо невдачу. Ми повинні тренувати та розвивати службовців, які є напористими, орієнтованими на цінності, орієнтованими на місію. Це, поряд з очікуванням та підтримкою намірів лідерів, дозволяє набагато простіше брати участь у керівництві, ніж підштовхувати боязких людей вперед. Пошук невдач та використання інноваційних відповідей на непередбачувані або небажані результати пропонують нематеріальну користь від максимального навчання з невдалих результатів, а також формування особистої та організаційної толерантності та стійкості до ризику. Приказка «Не тренуйся, поки не зрозумієш. Практикуйся, поки не зможете зрозуміти, що це неправильно », говорить безпосередньо про стійкий спосіб мислення, який ми, як пожежники, повинні підтримувати. Кожна невдача - це практика спроби її виправити.
Чи то в пожежній академії, чи то в полі, нам потрібно тренуватися до відмови (до усвідомлення, що це є неправильним підходом). Якщо ми хочемо кількісних результатів, нам потрібно оцінити якісні навички. Як професіоналам, нам потрібно враховувати невдачі, якщо цього не робити, ми створюємо середовище, яке сприятиме бездіяльності. Наш колективний успіх - це як професіонали, так і професія. Успіх мотивує та надихає інших; однак, саме через наші невдачі ми можемо підтримати один до одного.