Соціальні медіа для пожежної служби сьогодні

13.02.2020

Протягом багатьох років пожежна служба покладалася на інших, щоб розповісти свою історію. Соціальні медіа це змінили, вони  дозволяють безпосередньо спілкуватися з платниками податків. Однак важливо, щоб ви були послідовними, коли розповідаєте свою історію.

Використовуйте два типи повідомлень: швидкі та інформаційні. Швидкі включають попередження про погоду, їх громадяни повинні бачити негайно. Крім того, коли пожежники знаходяться на місці аварії, вони можуть повідомити  про місце розташування, де бригади працюють, щоб попередити можливі затори.

В інформаційно-освітніх повідомленнях висвітлюється багато речей, які роблять пожежники, про що наші клієнти можуть не знати. 

Використовуючи чотири канали соціальних медіа,  потрібно зрозуміти, що кожен має унікальну базу клієнтів:

  • Twitter - Анонс новин використовують  як спосіб збирання новин та фотографій, розміщених безпосередньо на їх платформах. Це замінює прес-релізи.
  • Facebook - дозволяє  зв'язатись із більшістю спільноти. У нашому місті саме тут ми маємо багато взаємодії з мешканцями. Це також дозволяє отримувати похвалу та відгуки про роботу, яку виконують наші пожежники.
  • Instagram - тут ми з'єднуємося з підростаючим поколінням. Це швидкий спосіб надіслати фотографію з деякою базовою інформацією, але вона надає мало відгуків.
  • YouTube - ми публікуємо тут усі наші відео, і це одна з найпопулярніших пошукових систем, яка там знаходиться.

Коли ви публікуєте у Twitter, Facebook та Instagram, це дуже схожий вміст, хоча і залежить від кількості персонажів.

Перш ніж натиснути кнопку відправки на публікації в соціальних мережах, запитайте себе, чи захочуть ваші клієнти цю інформацію? Я залишаюся на своїй смузі і не публікую інформацію про те, що роблять чи робили інші агентства, чи національні новини, які не впливають безпосередньо на наших клієнтів.

Публікуйте мовою, яку підписники можуть зрозуміти та уникайте конкретного жаргону, який ваша аудиторія може не зрозуміти.

Час людей є цінним і обмеженим, використовуйте  максимально  кожен пост.

Роб Ріардон - капітан у Дюксбері, штат Массачусетс,   працює у пожежній службі 20 років. До кар'єри пожежної служби він був  фотографом, який працював у галузі телевізійних новин та в великих газетах. Він виграв національні нагороди за свою фотографію та за розповіді, створені про пожежників. Роботи Ріардона були опубліковані по всьому світу, включаючи численні кадри для обкладинки журналу Firehouse . Він також є піонером для свого відділу та був представлений у всіх національних мережах новин, крім місцевих новинних каналів.

Джерело

Шасі: 67 "QUANTUM® кабіни
Місткість: 4 особи
Загальна висота: 10'7"
Загальна довжина: 32'0.50 "
GVW рейтинг: 43500 lb
Передня вісь: TAK-4® Незалежна передня підвіска, 19500 lb
Задня вісь: Meritor RS24-
Двигун потужністю 160, 24 000 lb : DDC DD13, 470 к.с., 1650 обертових моментів
Електроніка: Command Zone ™ Advanced Electronics System

Booking.com
#Anti_Fire_Tech
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати