Пожежні служби в Дубаї, Берліні та Амстердамі вже використовують RT.
Технологія дозволяє проводити нові види маневрування та спостереження за пожежами

Вайомінг, штат Міннесота, компанія заявляє, що нова електрична вантажівка може революціонізувати пожежогасіння
Спокійне маневрування - не найбільша особливість вантажівки, розробленої в Міннесоті, сподіваються її виробники.
Вантажівки, виготовлені в штаті Вайомінг, штат Міннесота, також можуть повертати всі чотири колеса на 90 градусів.. І має інші високотехнологічні доповнення, щоб полегшити боротьбу з пожежами.
Повна потужність може додати 30% заряду акумулятора за 15 хвилин, що дозволяє здійснювати багаторазові поїздки щодня, зазначають у компанії.
Вартість пожежної машини RT коливається від 1 до 1,2 мільйона доларів, заявив речник компанії.
Пожежні служби в Дубаї, Берліні та Амстердамі вже використовують RT.
Rosenbauer America хоче відкрити ринок США, з часом виробляючи близько 300 автомобілів на рік на виробничому заводі в Міннесоті.
Перший RT американської пожежної служби планується доставити до Лос-Анджелеса до кінця року. Портленд, штат Орегон, також погодився придбати , як і Ванкувер, Британська Колумбія.
Джон Доннеллі, виконуючий обов'язки начальника пожежної служби та медичних служб у Вашингтоні, округ Колумбія, назвав тихий двигун RT і менший розмір "очевидними перевагами" перед існуючими транспортними засобами.
"Це цікава концепція", - сказав Коннеллі. Він додав, що технологій, спеціально призначених для пожежогасіння, не надто багато.
Але можливий успіх Rosenbauer America з RT залежатиме від демонстрації його функціональності.
Компанії "повинні довести концепцію", щоб змусити пожежні служби купувати нові технології, сказав Коннеллі.
Ініціали RT означають революційні технології, а десятиліття розробок і налаштувань надає автомобілю науково-фантастичної атмосфери.
Всередині відсік для водіння пропонує обертове водійське місце, висота для 6-футової людини, щоб зручно стояти, та сидіння для додаткової пожежної бригади.
Повноколісне рульове управління рухає RT у будь-якому напрямку та скорочує радіус повороту на 8 футів від стандартну.
Нижня частина вантажівки опускається на 7 дюймів, щоб допомогти пожежним, які навантажують 100 фунтів обладнання, уникнути перенапруження. Бак для води на 1000 галонів розташований низько в корпусі для захисту від перекидання.
Ця ж електроніка може підняти низ вантажівки до 39 дюймів, щоб уникнути повені.
Цифровий зв'язок та моніторинг дозволять командирам вимірювати пульс та запаси кисню у окремих пожежних під час роботи. Функція спрямована на те, щоб пожежні не перенапружувались та робили операції більш ефективними та безпечними.
"Пожежники мають на меті допомогти іншим людям", - сказав Словсон. Технологія на борту допоможе особам, які контролюють команду, знати, коли їм потрібна перерва.
Словсон порівнює появу RT на ринок пожежогасіння, із заміною пожежних засобів, запряжених кіньми, на транспортні засоби, що рухаються на газових двигунах.
"Люди повинні приймати інновації та технології, щоб рухатися вперед", - сказав він.