Диспетчер служби порятунку - герої за кадром

18.04.2021

"911, де місце надзвичайної ситуації?", - спокійно промовляє голос у слухавку.

Голос, часто невідомий абоненту, потім з'ясовує, що і де відбувається - що завгодно - від побутових негараздів до надзвичайних ситуацій - і надсилає відповідну допомогу, будь то офіцер полівції, пожежний чи EMT.

 Золото, це колір, який представляє диспетчерів - подібно до того, як поліцейські мають блакитний, а пожежні - червоний.

"(Диспетчери) за кадром - ми голос у темряві", - сказав Мойсей, який працює в офісі шерифа округу Гарфілд. "Наші обличчя ніхто ніколи не бачить. Ніхто ніколи не знає, хто ми такі ».

Але, починаючи з неділі, цього тижня проводиться Національний тиждень комунікаторів громадської безпеки, час визнати всіх закулісних та невідомих робочих диспетчерів, таких, як Мойсей.

У окрузі Гарфілд працюють чотири диспетчерські центри: диспетчерський центр EPD, куди спочатку надходять усі виклики  911 , а також Управління шерифа, Патрульна служба Оклахоми та Life EMS.

Щороку надходять десятки тисяч дзвінків.

За станом на 6 квітня на 2021 рік було 22 719 дзвінків, а в 2020 році надійшло 91 014 дзвінка, порівняно з 89 282 у 2019 році, за словами Бренді Макфадден, координатора 911 в диспетчерському центрі EPD, який працює  там 21 рік.

Макфадден назвав диспетчерів "неоспіваними героями" в системі.

"Вони передають виклик швидкій допомозі", - сказала вона. "Вони відправляють пожежну охорону на кожен окремий дзвінок. Очевидно, вони відправляють поліцію. Вони залишаються на телефоні, щоб втішити вас і переконатися, що ви отримаєте необхідну допомогу ».

Наразі в диспетчерському центрі EPD працює 14 диспетчерів, один керівник та його координатор Макфадден. Більшість днів диспетчери працюють у 12-годинні зміни, крім середи, коли кожен працює чотиригодинну зміну. Інші диспетчерські центри в окрузі мають до 10 диспетчерів і працюють  12- або 8-годинну зміну.

Навчання, щоб стати диспетчером, займає близько одного року, сказав Макфадден. Коли його вперше прийняли на роботу, диспетчер вивчає міську політику та географію протягом двох тижнів, перш ніж вони поїдуть на навчання за технологіями виклику, щоб навчитися відповідати на телефоні дзвінки. Це триває близько 32 днів.

Диспетчери проводять ще 32 дні, вивчаючи диспетчерські алгоритми при викликах на пожежу, протягом якої вони  відповідають на дзвінки. Нарешті, диспетчери проходять навчання з диспетчерського управління поліції.

Коли надходить дзвінок, диспетчер EPD відповість на нього, потім або надішле перших реагуючих, або перешле виклик до іншого диспетчерського центру, якщо він знаходиться в  іншому окрузі, на шосе або вимагає медичного лікування.


"Ти міг би врятувати життя"

Еріка Мозес працювала з диспетчером EPD протягом восьми років, перш ніж зробити перерву в 2016 році, заявивши, що хоче зробити щось інше.

Але одного разу її повернули на роботу в 2017 році, коли вона поїхала до окружного диспетчерського центру.

Середня тривалість роботи диспетчера в одному місці становить від трьох до п'яти років, сказав Макфадден через стрес - тому для Ентоні Кейвуда незвично працювати з диспетчерською службою EPD більше 22 років.

Можливість допомагати людям - це те, що так довго тримало Кейвуда на роботі, сказав він.

"Я знав, що те, що я зробив, було корисним для отримання людьми необхідної допомоги", - сказав Кейвуд.

Він також розробив метод зберігати спокій людей, коли вони розмовляють  по телефону  911.

"Ви повинні це відчути", - сказав він. "Ти знижуєш рівень свого голосу ... Вони збуджені, і ти не піднімаєшся до рівня їхнього збудження - ти знижуєш його ".

Кармен Росс працює з відправленням EPD майже три місяці, але, як і Кейвуд, вона сподівається потенційно врятувати життя.

"Хтось із нас, напевно, рятує принаймні одне життя на день", - сказала Росс. "Нещасні випадки, медичні послуги, психічні проблеми чи щось подібне - це моя робота, це знання того, що, приходячи на роботу, ти не знаєш, у що буде. Ви могли б врятувати життя ".

Єдиними диспетчерами, які надають допомогу, моральну підтримку та іноді рятувальні заходи, є диспетчери Life EMS, такі як Jayeah Haske, керівник диспетчерської служби Life EMS, який перебуває там більше п'яти років.

Хаске сказав, що диспетчери, які працюють у Life EMS, проходять навчання щодо того, як проводити заходи, що рятують життя по телефону, такі як СЛР та як зупинити  кровотечу.

"Я знаю, що всі не  можуть бачити нас", - сказав Хаске. "Ми просто голос з іншого боку, але приємно знати, що нас можуть впізнати".

Для більшості типових дзвінків, сказав Макфадден, диспетчери залишатимуться на телефоні, щоб отримувати постійні повідомлення про те, що відбувається, і просто бути поруч з людьми.

"Для того, щоб захотіти виконати цю роботу і мати можливість якісно виконувати цю роботу на високому рівні, потрібен особливий тип людини ", - заявила Сіменс. "(Диспетчери) є життєво важливою частиною правоохоронних органів".

Всі Макфадден, Пітман, Хаске та Сіменс заявили, що у них є велика група диспетчерів, з якими вони хочуть визнати всю важку працю, яку вони докладають цілодобово, без вихідних.


Голова EPD Брайан О'Рурк сказав, як і Макфадден, що диспетчери - це "неоспівані герої".

"Кожного разу, коли телефон дзвонить, ви не знаєте, що буде з іншого боку - в яку ситуацію вони потраплять", - сказав О'Рурк, який дає диспетчерам можливість носити джинси на роботу на честь Національного тижня телекомунікаторів громадської безпеки. ".... і вони повинні зберігати спокій,  заспокоювати людей, поки вони не   отримають відповідну допомогу ... Для цього потрібна справжня особлива людина".


Джерело


Booking.com
#Anti_Fire_Tech
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати