7 тенденцій обладнання, на які слід звернути увагу в 2022 році

03.01.2022

Оскільки багато пожежних підрозділів експлуатують апарати, яким 20,  30 або більше  років, зараз ідеальний час для того, щоб розпочати наступну хвилю розробок у виробництві пожежної техніки. Деякі з цих нових тенденцій у розробці та виробництві протипожежних пристроїв. 

ТЕНДЕНЦІЯ 1: ПОКРАЩЕНЕ ЕЛЕКТРОННЕ КЕРУВАННЯ

Багато інновацій, які є в автомобілях і легких вантажівках, зараз використовуються виробниками протипожежних пристроїв для виробництва, вони простіші в експлуатації, ефективніші та прості в обслуговуванні та ремонті. Такі функції, як сенсорні екрани та комп'ютеризоване обладнання (наприклад, цифрова панель керування насосом), спрощують роботу апарату, і нове покоління пожежних використовує цей підхід.

Виробники апаратів і пожежні підрозділи, які створюють специфікації для нових пристроїв, вітають ці розробки з кількох причин:

  • Електроніка економить місце  в порівнянні з попередніми механічними елементами керування, дозволяючи дизайнерам створити більше корисного простору для персоналу, шлангів та обладнання.
  • Мультиплексна електроніка полегшує усунення несправностей з електрикою, зводячи до мінімуму використання громіздких пучків проводів.
  • Бездротовий зв'язок дозволяє пожежним керувати деякими панелями керування апаратами за допомогою бездротових пристроїв, таких як планшети або смартфони.
  • Невеликі, міцні бездротові камери можуть бути встановлені в будь-якому місці на, щоб дати водію/оператору огляд на 360 градусів навколо, що покращує безпеку та ситуаційну обізнаність.
  • Бортові телематичні блоки керування (TCU) постійно контролюють роботу двигуна, трансмісії, гальмівних систем, рівня рідини, напруги в системі, годин роботи та розташування автомобіля, а також надають спеціальні звіти про готовність автомобіля до пожежних підрозділів електронною поштою.

Нарешті, деякі виробники пропонують технологію розумної вантажівки, яка постійно та віддалено контролює справність або стан ТЗ. Ця технологія може зменшити час простою , оскільки виявляючи виникаючу проблему з продуктивністю ТЗ, цю проблему можна усунути раніше та зменшити час простою.

ТЕНДЕНЦІЯ 2: ФУНКЦІЇ ДЛЯ МІНІМІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОМИЛОК ДРАЙВЕРА

Виробники пожежної техніки скористалися технологіями, доступними в автомобілях, щоб допомогти водіям уникнути помилок при експлуатації. Деякі з найбільш популярних технологій, які використовуються:

  • Автоматичне екстренне гальмування: датчики, встановлені в автомобілі, такі як радари, камери або лазери, виявляють наближення зіткнення, попереджають водія та застосовують гальма, якщо водій не реагує достатньо швидко.
  • Електронний контроль курсової стійкості (ESC): призначений, щоб допомогти водієві/оператору підтримувати контроль на слизькій дорозі та уникнути аварії при перекиданні.
  • Системи уникнення зіткнення: допомагають водієві/оператору виявляти сліпу зону, сповіщати про перехресний рух ззаду та попереджувати про переднє зіткнення.
  • Системи покращення зору: використання інфрачервоної камери, що дивиться вперед, щоб забезпечити водієві/оператору кращу видимість під час навігації ТЗ в умовах поганої видимості.

ТЕНДЕНЦІЯ 3: КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ

Зв'язок між транспортним засобом (V2V) дає можливість транспортним засобам транслювати та отримувати всенаправлені повідомлення, щоб створити 360-градусну обізнаність про інші транспортні засоби поблизу. Використовуючи такий протокол, як Wi-Fi, транспортні засоби, обладнані V2V, можуть використовувати ці повідомлення для визначення потенційних загроз зіткнення в міру їх розвитку. Наприклад, зв'язок V2V може попередити водія/оператора пожежного апарату про те, що транспортний засіб наближається до перехрестя, не зменшуючи швидкість.

Кілька пожежних підрозділів Сполучених Штатів тестують зв'язок V2V для використання у своїх автопарках. Ця технологія може значно підвищити безпеку пожежників, особливо під час відповіді на виклики. Пристрої можуть бути встановлені виробником апаратури або пізніше пожежними підрозділами. Як нова технологія, незрозуміло, як скоро ці системи можуть стати нормою для протипожежних пристроїв, але постійний розвиток FirstNet , першої загальнонаціональної мережі, присвяченої громадській безпеці, має дати цій технології поштовх.


ТЕНДЕНЦІЯ 4: ЗАХИСТ ПОЖЕЖНИХ ВІД ЗАБРУДНЕНЬ

Прийняття пожежними підрозділами концепції « чистої кабіни» для протипожежних пристроїв для захисту своїх пожежних від канцерогенних забруднень спонукало пожежні підрозділи та виробників створити простір поза кабіною для екіпажу, щоб забруднене спорядження та обладнання можна було ізолювати від персоналу, коли вони повертаються  до місця дислокації.

Виробники апаратів максимізують відсіки для зберігання як частину загального дизайну пристрою. Переміщення обладнання за межі кабіни також корисно в разі аварії з апаратом, оскільки в кабіні немає незахищених предметів, які можуть стати рухомими снарядами, які можуть поранити пожежників.

Відсіки для екіпажу розроблені з використанням непористих матеріалів, щоб мінімізувати забруднення та дозволити пожежникам очищати ці поверхні більш безпечно, ефективно та ефективніше. Сидіння екіпажу можна обробити антимікробною обробкою, а також доступні знімні чохли для сидінь.


ТЕНДЕНЦІЯ 5: МЕНШИЙ АПАРАТ ДЛЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ЗАВДАНЬ

Багато пожежних підрозділів дізнаються, що більш спритний пожежний апарат із використанням меншого шасі може дати кілька переваг, включаючи можливість впоратися з меншими інцидентами, одночасно зменшуючи знос більших і дорогих пожежних насосів. Невеликими транспортними засобами:

  • • Простіше маневрувати, тому їх можна загнати в тісні місця для кращого доступу до вогню на його початковій стадії.
  • • Легше керувати, що особливо корисно для волонтерських та комбінованих відділів, де пожежні не звикли керувати великими вантажівками і де витрати на навчання для роботи з великими апаратами можуть бути непомірними.
  • • Економічніший в експлуатації, плюс є перевага меншого зносу повнорозмірного апарату відділення, що може продовжити термін його служби.
  • • Гнучкість в експлуатації, оскільки транспортні засоби меншого розміру можуть бути адаптовані як транспортні засоби швидкої допомоги, як транспортний засіб швидкого реагування з резервуаром для води та CAFS або як тактичний рятувальний транспортний засіб. Для роботи меншого апарату потрібно менше пожежних, що є реальним плюсом для відділів, укомплектованих волонтерами, або комбінованих відділів.


ТЕНДЕНЦІЯ 6: ВПЛИВ ШОКУ ВІД НАКЛЕЙОК НА СКОРОЧЕННЯ БЮДЖЕТІВ

У попередній статті «З огляду на «нову норму» для протипожежних пристроїв» ми розглянули, як пожежним підрозділам потрібно буде адаптуватися для продовження надання послуг, оскільки бюджети пожежних підрозділів у ці дні розтягнуті. У багатьох пожежних підрозділах існуючі парки протипожежних пристроїв старіють, а заміна є дорогою. Враховуйте, що насоси можуть коштувати 500 000 доларів США або більше, якщо антена коштує понад 850 000 доларів.

ТЕНДЕНЦІЯ 7: СТАНДАРТИ СТИМУЛЮЮТЬ НАСТУПНУ ХВИЛЮ РОЗРОБОК АПАРАТІВ

NFPA 1901: Стандарт для автомобільних протипожежних пристроїв - це документ на 200 сторінках із докладними відомостями про різноманітні консенсусні стандарти щодо протипожежного обладнання та пристроїв. «Консенсус» означає, що стандарти були розроблені комітетом експертів, до складу якого входять зацікавлені сторони, які представляють баланс інтересів. Добровільний стандарт визначає вимоги до нових автомобільних протипожежних пристроїв і причепів, призначених для використання в надзвичайних умовах для транспортування персоналу та обладнання, а також для гасіння пожеж і пом'якшення інших небезпечних ситуацій.

Історично зміни в NFPA 1901 були зосереджені на тому, щоб зробити апарат безпечнішим. Стандарт надає рекомендації щодо розвитку протипожежного обладнання та відображає зміни очікувань щодо продуктивності та відповідності протипожежного обладнання. Наприклад, зміни до версії NFPA 1901 2016 року включали вимогу до реєстратора даних транспортного засобу для запису даних, які можна використовувати для  безпечного водіння та їзди. Також у 2016 році були додані вимоги щодо роботи та продуктивності дизельних сажових фільтрів та вимоги щодо мінімальної довжини ременів безпеки.

Джерело - https://www.firerescue1.com/fire-products/fire-apparatus/articles/7-apparatus-trends-to-watch-in-2022-dTL1DCgVg819QU2R/ 

Booking.com
#Anti_Fire_Tech
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати